0грн
Зробити замовленняТут Ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання наших покупців.
- Ціна товару на сайті актуальна?
- Як можна розраховуватись?
- Хто оплачує доставку?
- Ціни вказані з ПДВ?
- Які документи потрібні для оформлення рахунку з ПДВ?
- В які міста у вас є доставка?
- Чи можу я отримати товар безпосередньо в вашому офісі?
- Чи можу я обміняти або повернути товар?
- Який гарантійний термін товарів?
Ціна товару на сайті актуальна?
Ціна актуальна на відповідну дату, що зазначена в картці товару.
Як можна розраховуватись?
Розрахуватись можна декількома способами:
- Оплата готівкою
- при отриманні на відділення перевізника - післяплата;
- кур'єру при доставці до будинку або офісу
- в касі при самовивозі товару зі складу який знаходиться у місті Вінниця (Хмельницьке шосе, 145 (територія ПАТ «Маяк»), Пн-Пт 8:00 - 20:00).
- Через Приват24
- Банківською картою VISA\MasterCard
- Безготівковий розрахунок (юридичні особи).
Хто оплачує доставку?
У Київ - доставка безкоштовна, при замовленні більше 450 грн.
По Україні - доставка безкоштовна, при замовленні від 3000 грн.
У решті випадків доставку оплачує клієнт, згідно тарифів обраного перевізника.
Ціни вказані з ПДВ?
Так, ціни вказані з урахуванням ПДВ.
Які документи потрібні для оформлення рахунку з ПДВ?
- Свідотство про державну реєстрацію;
- Свідотство про платника ПДВ;
- Контактний номер телефону для внесення в податкову накладну.
Ваші документи компанії Ви можете надіслати на електронну пошту info@res.ua.
В які міста є у вас доставка?
Ми відправляємо товар у всі міста України, в яких є відділення обраної вами кур’єрської служби.
Чи можу я отримати товар безпосередньо в вашому офісі?
Приміщення офісу не передбачене для видачі товару. Самовивіз можливий лише з центрального складу, який знаходиться у місті Вінниця за адрессою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 145 (територія ПАТ «Маяк»), Пн-Пт 8:00 - 20:00.
Чи можу я обміняти або повернути товар?
Обмін та повернення товару здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживачів». З подробицями обміну і повернення товару Ви можете ознайомитися на сторінці "Гарантія та сервіс".
Який гарантійний термін товарів?
Гаратнійний термін товару може складати від 14 днів до 5 років, в залежності від гарантійної політики виробника. Конкретний термін гарантії, на обраний товар, Ви можете дізнатися, скориставшись формою нижче, або зателефонувавши за номерами: 044 531 74 00; 067 431 74 00; 050 280 40 04; 073 463 49 09.